website statistics

Serbia National Thread

DaniSRB

1 hour ago, ChandlerMne said:

Tamas je izjednacio LR i osvojio 7 mjesto. Bila je jaka konkurencija, vecina najboljih su bili tu. 

Bas super sto se vratio, i 5. mesto je bilo blizu. Nadam se da je povreda ledja konacno iza njega.

39 minutes ago, DaniSRB said:

Stefan juce izgubio prvu borbu od Meksikanca 2-1, ali nema veze prvi mu je GS.

S druge strane Tijana ocajna, i prosli ciklus je jedva odradila, ali sad mi izgleda kao da joj se uopste ne trenira :whistle:

Bukvalno, ovaj ciklus jedino neka nada od Stefana, Aleksandre i Nadice, ostali nista

55 minutes ago, DaniSRB said:

Stefan juce izgubio prvu borbu od Meksikanca 2-1, ali nema veze prvi mu je GS.

S druge strane Tijana ocajna, i prosli ciklus je jedva odradila, ali sad mi izgleda kao da joj se uopste ne trenira :whistle:

Nisam pratio njene meceve u smislu gledanja snimaka al vidim da je lagano gubila vecinu meceva. 

Svi se bore da uzmu dosta bodova a vecina nasih mrtvo more.

Direktno nece niko otici preko plasmana, mozda taj kval turnir i to je to :cry:

1 minute ago, ChandlerMne said:

Nisam pratio njene meceve u smislu gledanja snimaka al vidim da je lagano gubila vecinu meceva. 

Svi se bore da uzmu dosta bodova a vecina nasih mrtvo more.

Direktno nece niko otici preko plasmana, mozda taj kval turnir i to je to :cry:

ko je dobsr kvalifikovace se, ko nije nista....sad gledam samo sanse za medalju i ucesce u malom sportu :d

Hello guys!

An update regarding the Serbian section of the forum.

Instead of another website, we are going to use the "club" feature this forum allows. Basically it is a sort of sub-forum only for certain users. You will have the Serbian club where you will have your own sub-forum where you can have sections and threads and write in your national language. This will be much better than having everything inside one single thread, and I am sure it will help to find more Serbian users who will join the discussion in the future

You can find an example of this with the Team Canada club, which we have launched during the Winter Olympics: https://totallympics.com/clubs/2-team-canada/

Can you please help me with the name of the club? It can be whatever you want.

I hope you will like it and you will follow there all the qualifications to Paris 2024!