website statistics

Croatia National Thread

dcro

Skoro perfektnih prvih devet dana, zato osim Tina sve ide naopako od ponedjeljka. 

posebno mi zao hrvača, kao da nikad tu medalju nećemo uzeti. Ali Gruzijac iz Srbije je bio bolji. 

vaterpolo, šta ja znam, medalju nisam očekivao, tako da i nisam razočaran. Nadam se da je ovo ili ostavka ili otkaz Tucaku, dosadio je vise i Bogu. 

ostao je jedino Kvesic od potencijalnih kandidata, iako su njegovi izgledi mali. Jest on svjetski prvak, ali ovde se spajaju kategorije i mislim da će bit teško protiv ovih iz +84kg . 

1 hour ago, dcro said:

Da, Kvesić je sada zadnja opcija.

Ali ako i ne uspije, 8 medalja je po meni iznad očekivanja. Predviđao sam 3-7. Jedino šteta što će završiti ovako.

Pa i ja bih odmah uzeo da je netko rekao 8 medalja prije Igara. Definitivo veliki uspjeh. Al kad vidiš šta je sve bilo moguće ipak ostaje mali žal. 

druge OI po uspješnosti. ?

1 hour ago, prso1000 said:

Šimić očekivano bez finala. Izjave poslije zvuče kao da bi ovo mogao biti kraj. 

Kvesic je imao sreće u ždrijebu. Završio je u puno lakšoj grupi. Da li netko zna dijele li se dvi bronce ili jedna? 

Dvije. Izgleda da polufinale garantira medalju.

#banbestmen

:offtopic::offtopic:

As one of the most active National Threads on Totallympics, I would like to inform you that if you are interested I could create a sub-domain only for Croatian sport fans, named like croatia.totallympics.com (and where instead of croatia we can put any word you prefer), with the same structure of Totallympics (sections, threads etc.) and in your own language.

You can find more info in this thread. Let me know if you are interested :)

3 hours ago, Sindo said:

:offtopic::offtopic:

As one of the most active National Threads on Totallympics, I would like to inform you that if you are interested I could create a sub-domain only for Croatian sport fans, named like croatia.totallympics.com (and where instead of croatia we can put any word you prefer), with the same structure of Totallympics (sections, threads etc.) and in your own language.

You can find more info in this thread. Let me know if you are interested :)

Thanks Sindo. 
first of all great job with the forum. 

thank you for the kind offer, but i personally dont need a special Croatia forum. But i am not the only user here:)