website statistics
Jump to content

Netherlands National Thread


heywoodu
 Share

Recommended Posts

59 minutes ago, CCB said:

Wat betreft Hassan: ik vind haar echt wel een leuke sporter, maar ik kan niet zeggen dat ik euforisch ben als zij weer eens iets wint. Niet dat ik het haar niet gun, maar het voelt gewoon toch als een soort gekochte medaille (zoals Qatar en Bahrein aan hun atletiekmedailles komen). Komt nog bij dat een dommere keuze als trainen bij Salazar niet bestaat. Schippers vind ik dan wel weer heel bijzonder. Hoop echt dat zij weer op topniveau terugkomt en een medaille gaat winnen.

Dat heb ik met Hassan dan juist weer helemaal niet, het is ook een totaal andere situatie dan de (meeste) medailles van Qatar of Bahrein. Veel beter te vergelijken met sporters die om andere redenen dan puur een financieel aanbod naar een ander land zijn gegaan, zoals Pedro Pablo Pichardo naar Portugal of Orlando Ortega naar Spanje.

 

Schippers komt altijd zo ontzettend vervelend over, vind ik dan. Toen ze nog zevenkampster was had ik dat idee totaal niet, maar het lijkt wel alsof ze bij de overstap naar het sprinten echt zo'n typisch testosteronbommetje geworden is die je in het sprinten veel ziet. Ik kan er echt geen sympathie (meer) voor opbrengen, maar goed, prima als anderen dat wel kunnen natuurlijk.

If you'd like to help our fellow Totallympics member Bruna Moura get to the 2026 Winter Olympics, after her car crash on the way to the 2022 Olympics, every tiny bit of help would be greatly appreciated! Full story and how to help can be found here!

Link to comment
Share on other sites

Helaas zo aan het werk, maar ik ga kijken of ik dit keer wel m’n ziggo stream aan kan zetten zonder dat mijn laptop vastloopt.
 

Ik volg de handbalvrouwen nu sinds 2012 ongeveer en ik moet deze wedstrijd gewoon zien ook al heb ik wel het gevoel dat Rusland ze van het veld gaan vegen. 

Link to comment
Share on other sites

Zeker een aanrader om deze wedstrijd terug te kijken, ondanks dat het wellicht wat minder spannend is nu je de uitslag al kent. Ze pieken gewoon weer als het echt moet. 
 

De finale waarschijnlijk tegen Noorwegen, alhoewel een finaleplaats voor Spanje me ook niet zou verbazen gezien het bizarre verloop van dit toernooi voor zo’n beetje alle teams. Alleen Rusland leek echt heel stabiel, maar ook die gaan nu een lastig kwalificatietoernooi tegemoet. 

Link to comment
Share on other sites

Gewoon de laatste minuten even terugkijken :p 

 

Mooi om te zien hoe enorm de rol van Abbingh is geweest met haar kennis over het Russische handbal.

Edited by heywoodu

If you'd like to help our fellow Totallympics member Bruna Moura get to the 2026 Winter Olympics, after her car crash on the way to the 2022 Olympics, every tiny bit of help would be greatly appreciated! Full story and how to help can be found here!

Link to comment
Share on other sites

Ja, natuurlijk heel slim om praktisch alle Russische topspeelsters in één clubteam te stoppen en hen ook gedurende het jaar veel samen te laten spelen onder de eigen bondscoach, maar op dit soort momenten kan dat ook tegen je werken als iemand jou door en door kent. Maar wat Lois ook zei in haar interview is dat zij wel kan proberen over te brengen wat het team moet doen, maar dat ze dat dan ook zo goed uitvoeren verdient natuurlijk ook veel respect.

 

Link to comment
Share on other sites

Absoluut :d 

If you'd like to help our fellow Totallympics member Bruna Moura get to the 2026 Winter Olympics, after her car crash on the way to the 2022 Olympics, every tiny bit of help would be greatly appreciated! Full story and how to help can be found here!

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Dennis said:

Ondertussen ook een mooie strijd gaande in Qindao tussen Van Dijke en Polling. Weet iemand wanneer die finale is en of deze ergens wordt uitgezonden?

Zal dat niet gewoon via het standaardkanaal van IJF zijn? Via ippon.org of iets dergelijks.

If you'd like to help our fellow Totallympics member Bruna Moura get to the 2026 Winter Olympics, after her car crash on the way to the 2022 Olympics, every tiny bit of help would be greatly appreciated! Full story and how to help can be found here!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...