Jump to content

Welcome to Totallympics, the home of Olympic Sports!

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to other members, get your own private messenger, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.

Login | Create an Account


DaniSRB

Serbia National Thread | На путу за Токио 2020

Recommended Posts

k1 200 devojke

1. Relic 43.2

2. Starovic 43.4

3. Bedec

4. N. Moldovan

5. Dostanic

 

:yikes::yikes::yikes::yikes:

 

 

K1 500 devojke

1. Starovic 2:00

2. Dostanic 2:02.5

3. N. Moldovan 2:03.8

4. Bedec 2.03.9

5. O. Moldovan

6. Relic

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, dareza said:

k1 200 devojke

1. Relic 43.2

2. Starovic 43.4

3. Bedec

4. N. Moldovan

5. Dostanic

 

:yikes::yikes::yikes::yikes:

 

 

K1 500 devojke

1. Starovic 2:00

2. Dostanic 2:02.5

3. N. Moldovan 2:03.8

4. Bedec 2.03.9

5. O. Moldovan

6. Relic

 

 

gde nalazis ove rezultate?

 

Jos ce Milica i Nikolina opet morati u K2 :d

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, DaniSRB said:

gde nalazis ove rezultate?

 

Jos ce Milica i Nikolina opet morati u K2 :d

 

Sad sam video na njihovom sajtu. Ili ce MIlica i Marija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali pogledajte Bedec kako napreduje. Ranije je veslala samo 1000, a sad je na 200 bolja od Nikoline koja ima svetsku medalju :d

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, dareza said:

 

Sad sam video na njihovom sajtu. Ili ce MIlica i Marija.

meni je bas drago sto su Biljana i Marija napredovale :d 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, dareza said:

Ali pogledajte Bedec kako napreduje. Ranije je veslala samo 1000, a sad je na 200 bolja od Nikoline koja ima svetsku medalju :d

i Milica je prvo 1000

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

K-1 500m

 

1. Novakovic (HRV)

2. Vekic

3. Zdelar

4. Pajic

5. Holpert

6. Dragosavljevic

 

Novakovic i Grujic u B finalu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ove kadetkinje u odbojci su katastrofa, nzm da li je igra ili prijem (najverovatnije ovo drugo), naprave 5-6 poena prednosti i onda im protivnik napravi +10 :lol:

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×